Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Oderland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-02-04, 16:05 #1
rask rask är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2006
rask rask är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2006
Hej!

Jag har surfat runt här på WN och tittat runt på vilka webhotell som ni rekommenderar. Min slutsats är att de flesta verkar föredra och rekommendera Oderland.

För ett par år sedan använde jag EPSDomains (epsab.com) som webhotell och var toknöjd fram till dess att någon annan via mail med EPS-supporten lyckades att beställa en massa tillägg till mitt webbpaket, så att jag fick en faktura på någon tusenlapp utöver det vanliga. I övrigt var jag väldigt nöjd. Snabb svarstid och god uptime. Jag drev en väldigt avancerad gästbokservice och counterservice (det finns säkert något svenskt namn för det nuförtiden, men då fanns det knappt det), men tappade intresset och la ner den pga. incidenten.

Det jag minns från EPSDomains var att de hade en väldigt bra service, mycket snabb mailsupport (och mot slutet kom också chatsupport). Ett stort plus var att hjälpen man fick kändes väldigt personlig och att de brann för att hjälpa mig hitta en lösning på mina frågor. De var också väldigt flexibla då mina krav var väldigt oproportionerliga mot de färdiga hostingpaket som fanns.

Nu är min tanke att jag skall slå mig tillbaka in på webfronten med en spännande och hypad Web 2.0-tjänst.

Så mina krav är i grund och botten:
- Snabba servrar, låga pingtider, snabba MySQL-databaser.
- Personlig och engagerad support.
- Hög flexibilitet
- Prisvärt

Är Oderland något att ha? Vilka här använder Oderland i dagsläget, dela gärna med er av era sidor, så att jag kan testa hastigheten och prestanda.
rask är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017