FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej alla!
Det har blivit dags att försöka mig på att skaffa ett samarbete med en större partner och en försäljning av sajt och domän är på gång. Jag vill inte nämna alla detaljer men här är ungefärliga specifikationer. Domän: en perfekt .se-adress (utan att namngiva) Unika besökare: 6k per månad Antal besökare: 10k per månad Pageviews: 46k per månad Medlemmar i communityt: 500 Det är ingen massiv sajt men den är väldigt nischad och riktad mot just den målgruppen. Uppköparen har tydligt intresse. Jag kan inte betala för en evaluering men om någon har en vettig uppskattning eller kan ta det vidare per mejl så skulle det vara väldigt tacksamt. Skicka PM isf. (jag tog bort domännamnet från min profil just nu. hoppas admin inte misstycker) (och hoppas att detta är rätt forum för frågan) Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Google bevakar WN så att editera i efterhand hjälper bara lite.
Jag tror det är väldigt svårt att förutspå vad köparen kan tänka sig att betala. Gissar på att det gäller de flesta här på WN iom nischen. Mitt tips är att du tidigt försäkrar dig om att köparen och du pratar samma belopp.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Okej, ska ha det i åtanke. |
||
![]() |
![]() |