FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag skulle behöva lite feedback.
Hur gör jag min sida mer lönsam några tips? Placeringar av banners m.m? Vad skall jag ändra helt enkelt för att sidan skall se bättre ut? //Niklas http://www.affiliatepartner.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
du menar placeringen av den korta texten bland all reklam?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag menar samtliga placeringar.
Vad tycker ni därute att jag skall ändra? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har du sajten för att själv tjäna pengar på banners eller för att hjälpa kunder att tjäna pengar? Rensa bort reklamen så ger du ett seriösare intryck om du verkligen vill få folk att nappa. Vill du bara får mycket besökare.. Kanske en annan affärsidé vore bättre.. För övrigt funkar inte övrigt knappen..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Förminska pengar.jpg!
Blir alltid lika irriterad när onödigt mycket data behöver laddas samtidigt som bilden ser ihoptryckt ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag vill att sidan skall kunna vara en god hjälp för en nybörjare, men jag vill också få sidan att gå runt ekonomiskt. I dagsläget är jag en bra bit ifrån... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Du får nog bestämma dig för om du vill tjäna pengar på reklam, eller om du vill tjäna pengar på att referera andra webmasters till affiliateprogram. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Om du vill få ordentligt med trafik med sidan borde du lägga tid på att skriva egna artiklar istället för att lägga tid på att få in så mycket annonser som möjligt.
Du har länkat till alla nätverken, men bara skrivit "Närmare instruktioner om hur du skall gå till väga finner du där." Ska sidan fylla det syfte som står överst när man loggar in: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag får känslan av att det är en sida som man kommer till när man råkar skriva domännamn fel eller dyl. Dvs. att man snabbt försöker komma därifrån.
Passion.com annonsen gör att sidan kastas i min papperskorg på seriös sida direkt. Omedvetet. Rekommenderar att byta ut den och kanske byta färgval. Känns inte som rosa är din målgrupps favoritfärg. Ta bort eller förminska bilden med pengarna och lägg istället dit kanske en lista med affiliateprogram som du har på riktiga listan fast mer kompakt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|