FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjenare gott folk!
Jag håller på att hjälpa en kompis att sätta upp en CubeCart butik där han skall sälja lite allt möjligt som han importerar till Sverige från diverse olika länder. Just nu har vi bara gjort klart betalningar via PayPal vilket var ganska enkelt men nu är det så att vi söker fler leverantörer av betalningstjänster förutom just PayPal Jag har kollat på 2Checkout och MoneyBookers och dom är rätt okej har inte för höga kostnader per transaktion och jag hittade en del gamla trådar på forumet här men dom gav mig inte riktigt svar på just det jag ville så jag tänkte kolla om någon fortfarande använder sig av dom och hur det isåfall fungerar. Så vad har ni att säga om dom olika företagen? Kan ni rekommendera dom överhuvudtaget, jag har kollat på Payson men det har jag personligen väldigt dålig erfarenhet av sen dom för någon månad sedan stängde mitt konto och fortfarande inte har öppnat det trots jag skickat i rätt papper och pratat med dom i telefon etc. En sak jag funderade på angående MoneyBookers är om mina kunder är tvungna att registrera sig för att betala genom dom, eller skickas dom bara till en sida får ange kortinfo och address sen är det färdigt och dom skickas tillbaks till butiken? Mvh, Viper |
||
![]() |
![]() |
|
|