| FAQ | 
| Kalender | 
|  2007-01-21, 01:43 | #1 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | 

Knivar för den kräsne kocken. 10 knivar + brynstål & ställ. Allt i oöppnad förpackning. http://galleri.hus.se/bild69.html Köpte 2 set i USA, säljer ett av dom till högstbjudande. 
				__________________ Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-01-21, 03:54 | #2 | ||
| 
 | |||
| Mycket flitig postare | 

Det knivsetet kör jag med, mycket bra knivar!
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-01-21, 10:30 | #3 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

Jag har en restaurang i Fuengirola och mina kockar andvänder endast Global knivar. Inget annat tillåts komma in i köket. Bättre knivar kan du inte hitta. Har kock kompisar i Sverige som kan vara intresserade. Vad är budet ? // Lennart | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-01-21, 12:16 | #4 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

Höll på att säga...Är dom äkta? Det cirkulerar en uppsjö av falska globalknivar i synnerhet i USA. Ett set med falska Globalknivar kan man köpa för 1500: - | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-01-21, 12:58 | #5 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | Citat: 
 Citat: 

__________________ Snickare - Copenhagen - Stockholm - Shoppasmart - EOOB - flig.ht/s - Stockholm - Nöje - Direct Flights - PopularHotels.com - TOBUY Sverige - Pengar.se. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-01-21, 16:24 | #6 | ||
| 
 | |||
| Mycket flitig postare | 

Pris?
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-01-21, 16:25 | #7 | ||
| 
 | |||
| Mycket flitig postare | Citat: 
   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2007-01-21, 21:09 | #8 | |||
| 
 | ||||
| Administratör | 

Har bud på 4500 nu men det är lite för lite.

|   |  Svara med citat | 
|  2007-01-23, 01:23 | #9 | |||
| 
 | ||||
| Klarade millennium-buggen | 

4500 börjar ju närma sig vad det borde ha kostat. Med lite snabb huvudräkning så skulle det väl gå lös på c:a 5500 i Danmark. Fan tro't, men knivarna är billigare där än i Sverige. Jag har ett gäng Global redan annars hade jag nog lagt ett bud, de är så jäkla bra. | |||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |