FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vilket jäkla bemötande jag får av Tres Kundservice.. Har nog inte äns fått det av gamla sura tanten på skatteverket.. Har även provat andra kanaler som fax / mail / brev..
Samtal får man oftast höra = jag har inte befogenhet, jag kan ej lämna ut mitt efternamn, du får ringa dagtid o sånt skit Mail = Ring "xxx" då vi ej kan utföra detta vi mail (senaste mailet fick jag 30 dagar senare) Fax = Ingen åtgärd Är så besviken.. Någon som känner igen detta? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
nope, faktiskt haft mycket bra bemötande från just tre. Haft dem sen de startade mer eller mindre.
Och nu har vi gett oss på att beställa 3 Switch till jobbet. skall bli spännande och se hur det funkar. Vi satt i möte med dem i torsdags kl 13.30 I fredags klockan 11.30 fick jag mail med alla telefonnummer och serier etc, vid 15.00 kom de ut och mätte vår "mottagning" som var oustanding, vi har turen att ha masten ca 15 m ifrån vårt fönster ![]() Kl 17.00 fick vi bekräftelse på påbörjad leverans av telefoner samt tillbehör. Inom 14 dagar skall teknikerna komma ut och installera växeln och köra en utbildning.... så tre works fine with me ;I) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag hade feta problem med tres dataanslutningar och således har jag spenderat rätt mkt tid i deras support. Och ja, de kan "nästan" bara lösa problem som står i deras script. Samma sak gäller butikspersonalen som jag varit och hälsat på ett par ggr. De kör typ sin shite, flashar om etc.. ler glatt och hoppas att det funkar - de har ingen aning om vad de gör egentligen.
Min lösning blev deras kundombudsman som helt sonika befriade mig från mitt kontrakt, tog tillbaka telefonen och hela klabbet. Kan rekommendera att du kontaktar honom om du känner att läget är helt kört. Det var inget tjafs alls där, bara raka vägen till returen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Försökte komma i kontakt med tre för en månad sen.
Men deras kundservice (Eller vad det kallas, man får skicka ärende) när man är inloggad funka inte, i en vecka minst. Sen dess har jag inte orkat att försöka ens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har kört tre innan och vart helt okej support inga problem.
Men telenor dessvärre som jag kör nu vill man bara strypa ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
idag fick vi alla telefoner och simkort, Vårt ärende ligger nu hos en kundprojektledare som skulle höra av sig inom kort och boka en tid och datum för att komma och installera växel samt ha utbildning
![]() Kan bli riktigt spännande detta ![]() Vart lite som julafton här idag, 7 st SE K610i och 2 SE K800i, plus ett stort paket från SIBA....hehe vem sade att tomten inte finns ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag köpte en himla massa telefoner från Tre för några år sedan, men var väldigt missnöjd. Nu ger jag dom en chans till, skaffade ett 3-abb igår, får se när det kommer. K800i verkar vara en så fin telefon.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För det mesta så är företagskunder dom viktiga inom mobilbranschen. Vi privatkunder är ju rätt så lowscorade oavsett hur mycket vi ringer för, kan det kännas. Det har t.o.m hänt mig att jag inte fått någon plats o deras kö alls. Utan fått höra en röst i deras talsvar som bett mig att återkomma en annan gång då många ringer kundservice.. Jag har nu lärt mig att trycka på knappen för företag om jag överhuvudtaget ska komma fram till en levande person.
3 har ju knappast nischat sig på kvalité eller kundservice i mina ögon.. mer som en operatör för ungdomar.. K800i är den bästa telefonen jag haft. Med en data-fastpris tilläggstjänst så är den telefonen så obegränsad. Prova gärna bloggfunktionen med. 3G är grymt! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|