Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Kundservice -3

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-11-25, 23:22 #1
se7ens avatar
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 595
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
se7ens avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 595
Vilket jäkla bemötande jag får av Tres Kundservice.. Har nog inte äns fått det av gamla sura tanten på skatteverket.. Har även provat andra kanaler som fax / mail / brev..

Samtal får man oftast höra = jag har inte befogenhet, jag kan ej lämna ut mitt efternamn, du får ringa dagtid o sånt skit

Mail = Ring "xxx" då vi ej kan utföra detta vi mail (senaste mailet fick jag 30 dagar senare)


Fax = Ingen åtgärd




Är så besviken.. Någon som känner igen detta?
se7en är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-25, 23:27 #2
Fredriks avatar
Fredrik Fredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 653
Fredrik Fredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Fredriks avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 653
nope, faktiskt haft mycket bra bemötande från just tre. Haft dem sen de startade mer eller mindre.
Och nu har vi gett oss på att beställa 3 Switch till jobbet. skall bli spännande och se hur det funkar.
Vi satt i möte med dem i torsdags kl 13.30
I fredags klockan 11.30 fick jag mail med alla telefonnummer och serier etc, vid 15.00 kom de ut och mätte vår "mottagning" som var oustanding, vi har turen att ha masten ca 15 m ifrån vårt fönster
Kl 17.00 fick vi bekräftelse på påbörjad leverans av telefoner samt tillbehör.

Inom 14 dagar skall teknikerna komma ut och installera växeln och köra en utbildning....

så tre works fine with me ;I)
Fredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-26, 00:09 #3
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 3 471
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 3 471
Jag hade feta problem med tres dataanslutningar och således har jag spenderat rätt mkt tid i deras support. Och ja, de kan "nästan" bara lösa problem som står i deras script. Samma sak gäller butikspersonalen som jag varit och hälsat på ett par ggr. De kör typ sin shite, flashar om etc.. ler glatt och hoppas att det funkar - de har ingen aning om vad de gör egentligen.

Min lösning blev deras kundombudsman som helt sonika befriade mig från mitt kontrakt, tog tillbaka telefonen och hela klabbet. Kan rekommendera att du kontaktar honom om du känner att läget är helt kört. Det var inget tjafs alls där, bara raka vägen till returen.
grazzy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-27, 22:29 #4
Nicke85 Nicke85 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 290
Nicke85 Nicke85 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jan 2005
Inlägg: 290
Försökte komma i kontakt med tre för en månad sen.
Men deras kundservice (Eller vad det kallas, man får skicka ärende) när man är inloggad funka inte, i en vecka minst.

Sen dess har jag inte orkat att försöka ens.
Nicke85 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-27, 22:39 #5
inpbox inpbox är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 568
inpbox inpbox är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 568
Har kört tre innan och vart helt okej support inga problem.
Men telenor dessvärre som jag kör nu vill man bara strypa !
inpbox är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-28, 12:25 #6
Fredriks avatar
Fredrik Fredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 653
Fredrik Fredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Fredriks avatar
 
Reg.datum: Sep 2003
Inlägg: 653
idag fick vi alla telefoner och simkort, Vårt ärende ligger nu hos en kundprojektledare som skulle höra av sig inom kort och boka en tid och datum för att komma och installera växel samt ha utbildning
Kan bli riktigt spännande detta

Vart lite som julafton här idag, 7 st SE K610i och 2 SE K800i, plus ett stort paket från SIBA....hehe vem sade att tomten inte finns
Fredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-11-28, 13:55 #7
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
fabians avatar
 
Reg.datum: Jul 2004
Inlägg: 2 162
Jag köpte en himla massa telefoner från Tre för några år sedan, men var väldigt missnöjd. Nu ger jag dom en chans till, skaffade ett 3-abb igår, får se när det kommer. K800i verkar vara en så fin telefon.
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-12-01, 16:56 #8
se7ens avatar
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 595
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
se7ens avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 595
För det mesta så är företagskunder dom viktiga inom mobilbranschen. Vi privatkunder är ju rätt så lowscorade oavsett hur mycket vi ringer för, kan det kännas. Det har t.o.m hänt mig att jag inte fått någon plats o deras kö alls. Utan fått höra en röst i deras talsvar som bett mig att återkomma en annan gång då många ringer kundservice.. Jag har nu lärt mig att trycka på knappen för företag om jag överhuvudtaget ska komma fram till en levande person.

3 har ju knappast nischat sig på kvalité eller kundservice i mina ögon.. mer som en operatör för ungdomar..


K800i är den bästa telefonen jag haft. Med en data-fastpris tilläggstjänst så är den telefonen så obegränsad. Prova gärna bloggfunktionen med. 3G är grymt!
se7en är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017