FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag byter domännamnet T650.info mot en Sony Ericsson P900.
Sony Ericsson T650 är troligtvis Sony Ericssons efterträdare till T610 och T630. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vad säger du om en jordfräs och en defekt Nokia i byte i stället?
![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ett brev från SE's jurister är väl ett bra bud?
![]()
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Administratör
|
Finns inget officielt uttalande utan bara spekulationer att efterföljaren kommer heta T650. Dock logiskt, T610 > T630 > T650.
Men P800.info är en välkänd resourcesite med spel&program. Däremot finns det andra t650.tld's lediga och t650.info registrerade du idag. Känns inte riktigt rätt.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kan väl inte vara olagligt på något sätt. Dels så har han reggat namnet innan SE ens har en produkt med det namnet, dels så består namnet av godtycklig blanding av alfanumeriska tecken, dels så är namnet inte ett injobbat varumärke. Man kan väl inte fodras "förutse" större företags framtida projekt och produktnamn?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker du övervärderar domänen ganska kraftigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är möjligt att jag övervärderar domännamnet som jag köpte för en femtiolapp
![]() Tänkte från början att jag skulle spara det tills T650 lanserades och då försöka byta den mot en T650. Men då det inte finns några sådana än så byter jag det idag mot en P900. Får väl se om det blir något byte, förlusten är ju inte direkt så stor... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||