FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har nu helrenoverat min sida http://www.jennifernilsson.se/ och är väldigt tacksam om jag får lite feedback från er.
![]() Inte endast på design utan på sidan som helhet. Tack på förhand! Mvh Jennifer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan är säkert väldigt bra för sitt ändamål, nånting åt lunarstormhållet om jag förstått det rätt. Snygg design!
Men, om jag inte minns fel så är det här ett forum för kommersiella webbmasters, eller hur var det nu igen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jennifer, grafiken är helt okej. Du kan fundera två gånger innan du bakar in smileys i löpande text. Texten på startsidan sträcker ut sig för mycket. Gör raderna kortare så blir det lättare att läsa. Vidare vore det ju bra om du skrev något i din blogg, och fyllde ut sidan med innehåll. Som den är nu passerar den bara i raden av alla mer eller mindre "nödvändiga" hemsidor :blink: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Den ser bra ut Jennifer, dock så sitter inte sidan centrerad och copyright texten visar sig bara ibland över menyn. Fixa detta så blir det en jättebra sida ska du se!
![]() Tycker föresten att det var väldigt kul att du lagt ut låtar, du sjöng jättebra i din jullåt! Gav mig lite julstämning så här veckorna innan advent. Kollar man på designen i helhet så är den bra, påminner lite om ett halloween tema tycker jag, men jag tror nog att den kommer att passa även i jul. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
bakgrunden var snygg, vart fick du tag på den?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det första jag reagerar på är att vissa bildtexter var väldigt svåra att läsa.
tex; http://www.jennifernilsson.se/valkommen.gif Du är duktig för din ålder måste jag säga! Keep up the good work! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Måste säga att jag är imponerad av dig Jennifer! Vasst jobbat!
I övrigt instämmer jag i bland annat som skrevs ovan: -centrera din sida -bildtexterna är kanske lite väl svårläsa, men det kanske ska vara din touch ![]() -texterna är lite väl "långradiga" vilket gör de svåra att följa för många -"Visa 1 inlägg per sida" osv i gästboken kanske är lite overkill. 10/20/30 kanske är vassare -läcker bakgrund -jullåten var ju en hit ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tackar så väldigt mycket för alla era kommentarer. Både de positiva och de "negativa". Jag ska försöka att fixa till det ni sagt.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Riktigt nice för din ålder! -_-
Din syster har företag inom design branschen såg jag. Verkar som hela familjen är begåvade, eller? ![]() Lite väl svart hemsida annars kanske men, trenden verkar ju gå åt det hållet.. Såg tidigare imorse på nyhetsmorgon idag att svarta julgranar skulle vara trendigt i år! ![]() Lycka till.. Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Copyright texten är helt eller delvis skymd i de browsers jag testade med (Firefox 1.5, IE7 och Opera 9.02).
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|