FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej alla Webmasters!
Som de flesta hört och läst har det varit en del problem med "gamla" Proinet, alldeles för mycket nertid och för överbelastad server. Men jag skulle vilja fråga alla er kunder hur ni upplever "nya" Proinet nu när de kör med nya servrar och annan serverhall? Har en kompis som har ett konto hos de, och efter flytten (exklusive den lilla hårddiskkraschen) så har det flytit på helt perfekt! Har kollat upptiden och serverloaden flera gånger om dagen sedan i tisdags förra veckan, och än så länge har det känts mycket stabilt och ibland så har serverloaden sjunkit till bara 0,04 vilket är otroligt bra. I skrivandets stund ligger den på ca 0.10-0.40 i snitt. Jag tror att det är värt att kanske uppmärksamma "nya" Proinet HB och se hur det går... Jag undrar vad ni andra tycker om deras service? Värt att köpa? (om ni läser några andra av mina inlägg så märker ni att jag bl.a. sökt ett billigt och stabilt webbhotell och även frågat om ett återförsäljarkonto bl.a. hos Proinet, men har tyckt att tidigare service hos "gamla" Proinet var undermålig, men vill höra om det är värt att ge de en ny chans) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du..affiliateprogrammet du är med i .. vart kan man anmäla sig? Jag vill gärna med få betalt för att posta här på WN.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Seriöst, jag försöker vara helt objektiv, jag har för närvarande inget konto hos Proinet (känner däremot en kompis som har konto hos de), och får inte betalt från de... om du nu tänkt dig det! Läs mina andra inlägg innan du slänger ut ur dig så dumma kommentarer!
Jag har seriöst sökt nu Webbhotell och Återförsäljarpaket med cPanel ett bra tag, och på den svenska marknaden så känns det inte lätt att hitta ett billigt och bra alternativ. Jag har läst en del om Proinet och upplevt hur pass dålig service det var innan, men skulle vilja veta vad andra tycker om hur det är nu! Så fort man skriver något på Proinets forum så blir det editerat (om det inte passar de) eller borttaget efter några dagar så därför vände jag mig hit för att få ett objektivt svar. Jag tycker personligen att det är jättedåligt av Proinet att redigera och radera användares inlägg, och att de ännu inte har 24/7 support som de skriver om i sina "paket", men min fråga var om det är fortfarande lönt att ens försöka med de? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tyvärr är det så med många webbhotell att det är "grisen i säcken" man köper.
Även om ett webbhotell är jättebra för vissa, så kan det vara sämre för andra. Vi har alla olika krav och förväntningar. Testa dom helt enkelt, det är ju småpengar. grazzy, like underbara kommentarer som vanligt =) /Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ok, det har du rätt i nomicon... jag har väl "testat" gamla Proinet genom att min kompis har konto hos de (bortkastade pengar i viss mån), men ville bara veta om det nystartade blev bättre...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sluta med det där, o var lite seriösa. Vill veta vad ni tycker om nya Proinet...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
De svar du ev. får blir möjligen ifrån de som har små sidor och som kanske inte märker av ev. krångel lika lätt eller så fungerar det alldeles prima, en liten balansgång. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu när den svenska marknaden för webbhosting är fullstänndigt översvämmad av alla dessa 10kr/decenium hotell finner jag inte någon orsak till att gå tillbaka till ett felande hotell. Välj helt enkelt ett annat som har fått bättre kritik!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|