FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Besökte nyss Clas Ohlsons webbplats och såg att dom har förnyat sidan lite.
Hittar tyvärr ingen skärmdump på den gamla sidan men ni som besökt den måste ge se hur mycket snyggare den nya är. Blir glad när folk tar initiativet (stavning?) och väljer att göra en sån här "re-design". http://www.clasohlson.se/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
bah, jag gillade den gamla mycket mer.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Äntligen en vettig design.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja, denna var mycket bättre än den gamla.. dock var jag inne på den gamla ett fåtal gånger bara..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Hmmm får precis inte plats på bredden med 1024 i bredd, onödig sidoscroll som resultat.
Jag får väll skaffa en bättre bärbar.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Vid första anblicken känns ju sidan bättre än tidigare men jag vet inte det känns lite som sidan ligger under en fryspåse. Det är dåligt med kontrastfärger, mycket "vitt på vitt" vilket gör att man blir lite förvirrad - finns inget bra fokus på sidan.
Titta på knappen under vänstermenyn, står det "fel språk"? För övrigt var vänstermenyn lite förrvirrande när man klickar sig djupare i nivå så dyker en dropdown upp. Men men kul med en ny sida och jag använder den ibland men endast som katalog, jag går till butiken istället. :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fortfarande samma förvirrande vänstermeny... :/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Testa att expandera teckensnittet och se texterna vandra utanför ramrutorna. Radbrytning hade varit bättre. Annars mycket bättre än förra även om det är väldigt vitt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gillar definitivt INTE att de inte är konsekventa med länkar. Ibland är det svart text, ibland blå, ibland grå. Generellt kan ju nsätan allt vara länkar. Ibland använder de ju även textbilder som länkar, t ex Lägg i varukorgen, vilket jag tycker är onödigt. Nja, jag tycker nog de kunde gjort det bättre. Och det där med lite starkare kontraster är också en bra synpunkt. Hela upplevelsen är ganska blek. Deras katalog använder ju betydligt mer färgplattor mm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Den är mycket tydligare nu, och det gillas av mig.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|