FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Esportsweden har funnits nu ett tag men jag har aldrig tagit tag i sidan och gjort nån vettig layout till den. För nån vecka sen så fick jag ett ryck och knåpade ihop en lättare layout i photoshop. Nu har jag äntligen fått upp all ny grafik och sidan fungerar åter som den ska göra.
Jag är nu på jakt efter åsikter och tankar om upplägget, vad kan förändras till det bättre? Navigeringen på sidan? Ska nyheterna presenteras på ett annorlunda sätt? Just nu brottas jag med att få dit alla svenska tecken som verkar ha fått ett eget liv i databasen. Dessutom så visas bara bilder på ett fåtal sajter då det bara är dom som fått en bild indexerad i den databasen jag använder mig av. Utöver det så är det bara att kritisera för fulla muggar. Url: www.esportsweden.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Typsnittsstorleken är för liten generellt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
För generellt? Alltså att det är ungefär samma storlek hela sidan igenom?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Typsnittet är fullkomligt oläsligt. Kan ta en print screen och visa hur det ser ut på min skärm sen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Bejjan: Snälla gör det, för om det ser riktigt j*vligt ut så får jag helt enkelt byta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Så här ser det ut
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Bejjan: Jag ökade storleken då det såg ut som att det skulle kunna lösa problemet. Om det inte gjorde det så hojta till så tar jag bort typsnittet och byter ut mot något mer standard.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kommer inte ens in:
Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/esportse/public_html/temp/templates/en^%%F7^F7F^F7F34188%%header.tpl.php on line 65 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Weaver, du lyckades precis pricka när jag uppdaterade en template-fil på sidan
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Först och främst bör du göra logon klickbar. Det är mer en vanlig standard man för följa och har egentligen inget med designen att göra
![]() Sedan får du gärna lägga till Goplay på sidan, har till och med länkat till Esportsweden från sidan :P |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|