FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Tänkte testa på att blogga lite ur personlig vinkel. Vet att dessa bloggar med onödigt innehåll överstiger och smutsar ner internet. Men den är till för att ge en bild på hur jag är. mattiasgustafsson .se Använder mig av ett färdigt tema som jag hittade på themes . wordpress .net Dock undrar jag över färgvalet, om det ska ändras till en käckare färg? Hilfe bitte! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
ingen personlig blog kan smutsa ner internet eller innehålla onödigt material
bara min lilla inflikning innan jag kikar på din blog :P Kommentarer: Tycker den ser bra ut! Men lite tråkig? är du verkligen en så färglös person? Om nu sidans innehåll ska spegla dina åsikter, tankar, känslor etc så bör även sidan göra det till form och färg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Testa #0066CC som blå färgkod på länkarna, denna kommer att liva upp sajten ett snäpp. Din nuvarande blå gör sajten lite dyster. Sen kan jag tycka att du har för mycket skugga runt bilden på dig själv - försök att göra en naturlig skugge istället, eller, klipp bort golvet och gör en "kalle-anka-skugga" under fötterna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gillar den skarpt, gillar färgvalen och allt. Verkligen stilren och fin!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gillar också sidan. Kanske skulle vara bra att lyfta kategorierna och övrig info som finns under bilden och kanske placera dem till höger eller liknande, om det finns plats.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ett tips är att ta bort GoogleTips, de är ganska tjuriga med sin policy
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
mer färger!! ser lite väl standard ut imho.
(kolla bara inte på min sajt bara ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
känns väldigt tom i högerkanten där det inte finns något
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Helt fantastisk sida!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker den var väldigt snygg! Kanske inte perfekt anpassad till min widescreenskärm vad avser formatet.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|