FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Halloj!
Har sladdrat ihop en liten design till min blogg stekspade.com. Den är ej W3C-optimerad och funkar sisådär i FF, jobbar på det dock! ![]() Tänkte bara få ett första utlåtande om vad ni tycker? Har lite idéer på gång men alla förslag till förbättringar är av intresse! / Pelle |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Well, ganska simpel och ren - därför svårt att egentligen klaga på så mycket. För den är inte ful direkt, men samtidigt inte speciellt uppseendeväckande heller. Aningen mycket grått kanske, lite livlös - visserligen lättar din glada fisk upp det lite
![]() Och som du sade så flippar den lite i firefox... Lite väl liten och anonym logga kanske - om jag trillar in på den så minns jag inte direkt vad sidan "hette", vilken adressen var... Sist, men inte minst - "kjam" är väl lite sisådär ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mjo, ska försöka få in lite mer liv i sidan, det behövs!
Ang. loggan så har du nog rätt, den är väldigt liten och knappt värd att kalla logga ens, men jag ville få så mkt plats som möjligt till sidan utan att göra den för bred. Nån idé jag hade :P Tack för synpunkterna, kom gärna med fler! ![]() / Pelle P.S. "kjam" var lite ironiskt, men det förstod du antar jag ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej! Varför inte göra en loggo med en stekspade på eller liknande? Jag glömde med bort vad sidan hette typ tre sekunder efter jag klickat ner den.
Designen är ok, men inte direkt mer än så. Jag håller med Yepp: Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bäst jag slänger ihop någon rolig logo då
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
varför blir texten mindre i bloggen änr man håller muspekaren över?
FF1.5 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag gillar inte att sidan är så smal på bredden och hög på höjden, ser oproportionerligt ut. Sen som sagt är loggan knappt märkbar. Om du inte vill förstora den så skulle det hjälpa lite om du la den till vänster istället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det vore kanske bättre att anpassa sidan för minst 800x600 då de flesta kör i minst den upplösningen. Jag gillar inloggningssidan till admindelen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
July 19% 58% 17% 0% 6% January 17% 57% 20% 0% 6% De som fortfarande kör 800x600 antar jag är: 1. Äldre kontorsdatorer 2. Äldre Laptops 3. Datorer/laptops som körs på äldre projektorer. Och de är kanske inte målgruppen heller för den delen, så upplösningen kan man nog ganska lugnt köra 1024 x 768 iaf imho |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
E-cards avdelningen är bredare än de andra avdelningarna...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|