FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan,
"It's me again". Jag skulle bli otroligt tacksam om jag kunde få lite hjälp med att förstå det här med marknadsföring. Visst har jag koll på bannerbyten etc och hur det fungerar. Men det är så otroligt mycket förkortningar som jag möts utav hela tiden här på WN, som jag inte förstår till fullo. Har även varit problem då jag varit i kontakt med Blocket för annonsering och denne säljare började svänga sig med förkortningar och gav luddiga förklaringar på vad de betydde. Nej något annonsköp blev det inte. Det jag efterlyser är inte att ni ska behöva sätta er ned och försöka göra en sammanställning åt mig, men det kanske finns någon sida som redan gjort det? Jag vet att jag utan problem kan googla fram _enskilda_ förkortningar och få förklaringar till dessa. Men det vore helt enkelt uppskattat om jag kunde hitta "alla" uttryck på en och samma sida. Jag skulle utan problem kunna mala igenom en 150sidors .pdf som tar upp förkortningar samt lite allmänt "marknadsföringsvett". Tack på förhand, Robert |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här är en tre år gammal tråd från WN, där jag efterfrågade förkortningar, en del av de viktigaste finns i alla fall listade!
Hoppas det hjälper dig lite i alla fall! Länk >> |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|