FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Jag har gått via http://www.webhostingstuff.com/ och några tips här på wn angående billiga amerikanska webhotell med bra tillgång på bandbredd, fick bla annat servage.net ($7.95/mån) rekommenderat. Hittade webhost4life.com, nån som har erfarenhet av dem? De kostar $4.95/mån + $19.95 (engång). Jag litar väldigt mycket på era rekommendationer så vet ni om andra som är seriösa? Det behöver inte vara topphotell (betalar inte mer än $7.95/mån) men vill ha ett ok hotell med minst 1Gb utrymme och 40Gb/mån, runt tio mysql och php. Det är typ allt... Har Proinet idag och gillar deras upplägg kontra pris i allmänhet, bortsett från just bandbreddsfrågan (och deras upptid förstås). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
SajtX har inga egna servrar, dom är ÅF till Scorpionshops, vad nu dom hade med tråden att göra överhuvudtaget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Lite offtopic och lite idiotiskt, men känns som att Zalax har ett personligt intresse/gör reklam för SajtX
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Var inte menat som en "förelämpling", tyckte bara att det såg skoj ut att du rekommenderade dom i 2 trådar på raden
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Precis, amerikanska webbhotell var jag ute efter...och framförallt om nån kan ge nån feedback på webhost4life.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har du kikat på webhostingtalk.com efter information? Dom brukar ha det mesta där
![]() Själv är jag alltid skeptisk till "Unlimited" när det gäller bandbredd... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|