FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nu har jag under 2 veckors tid fått spam till samanlagt 12 mer eller mindre använda mailadresser från "Anders vill tipsa dig om hemsidan BilBytet.se"
När jag kontaktar bilbytet säger dom "nån anders måste ha tipsat dig, för vi skickar ingenting". Gör inga affärer med dessa spammande idioter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi har sagt till dem vid 3 separata tillfällen. De går in i formulär på vår sida och försöker använda dem för att spamma våra annonsörer. Vårt interna spamfilter stoppar dem iochförsig men de har fortsatt trots påpekanden om att de bryter mot div lagar. (Användare har ej godkänts att kontaktas i andra frågor än för att köpa deras utannonserade vara)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
det är ganska tragiskt att ens läsa sånt här om någon/några som man vill tycka är någorlunda seriösa, köra med såhär fula trick. och dessutom inte står för det när dem helt klart gör det?
i slutändan får man ju fråga sig om deras spammande har en positiv eller negativ effekt på deras plånbok.. dem är ju uppenbarligen desperata |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har killen som gjort sidan på MSN, ska ta mig ett snack med honom och kanske be honom förklara sig här?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har samma problem som robertsson, fast jag får massa tipsa från mail42.se.. blir så jävla trött på tipsa funktionerna.
/empty |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|