FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Hur seriöst är egentligen ett program som avslutar helt plötsligt samt att man heller inte får betalt för de klick som har förekommit på den aktuella annonsen?
Jag vill höra eran åsikt angående detta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har du några exempel, känner nämligen själv inte till detta fenomen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Read Only
|
Talskrivarna har avslutat sitt samarbete med en person samt att den här personen inte får betalt för de klick som har förekommit på personens hemsida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det brukar väl oftast vara när den inblandade affiliaten fuskat på något sätt. Då förbehåller sig annonsören att inte betala ut ersättning för den "falska" trafiken.
Nu säger jag inte att så är fallet just här, men det är den orsaken som jag hört tidigare att någon råkat ut för detsamma.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Var det mycket pengar det handlade om eller? , med tanke på din irritation menar jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Intressant att lankplatsen.com och bannerplatsen.com är identiska bortsett från namnet med tanke på att BPLP anger bannerplatsen.com som webbsida och MST2005 har lankplatsen.com i sin signatur. Slumpen? Eller har du bara otur när du loggar in? Delar ni templates? En sida vars enda syfte är att visa banners kanske inte står så högt i kurs när pengar skall betalas ut. Särskilt inte om man misstänker att webmaster kan ha "testklickat" lite.
Du ville höra våra åsikter, nu fick du min. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|