FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
TradeDoubler skickade nu under kvällen ut nedanstående mail till alla affiliates som har deltagit i Unibets program.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har fått mail om att Betsson ska stängas ner, men inte om Unibet... Konstigt...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Jag fick från båda, betyder det något tror ni?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har bara varit med i Unibet-programmet. Är lite sur på dem eftersom de har förfallna fakturor från i början av augusti. Undrar om det blir någon betalning alls nu...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Klart det blir en betalning. Fick ytterligare ett mail från dem senare...men med helt andra nyheter...om ni fått "det" så passa på att byta lösenord...det var inget vidare säkerhetstänkande där.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Säkerheten är obefintlig men samtidigt var där ingen känsligare information än mitt namn på kontot.
Hur som helst upplever jag det som märkligt att TD väljer att inte ha Unibet kvar men samtidigt så är det nya Unibet-affilprogramet driftat av TD som jag kan se det. Gör det verkligen någon juridisk skillnad för TD om det ligger på deras normala sida eller på en separat sida? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lite märklig timing att kasta ut spelbolagen nu är vi får en regering som är mera öppna för att avskaffa Svenska Spels monopol. Men tolkas det som lagbrott av t.ex. Lotteriinspektionen så gör det... Sen är det ju ganska lätt för Unibet och Betsson att återkomma till TD när juridiken är "fixad".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som får upp några banners med det nya kontot?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Med tanke på att den borgerliga Alliansen vill avskaffa spelmonopolet kommer säkert Unibet komma tillbaka till TradeDoubler när licensen är fixad i Sverige.
Detta vet säkert Lotteriinspektionen och gör ett sista försök? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|