FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En ny tråd som jag skapade tidigare i dag är nu borttagen utan att jag fått något meddelande om varför den tagits bort?
Kan någon moderator snarast höra av sig till mig och tala om vad som var fel i mitt inlägg. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du startade en ny tråd när det redan fanns en tråd under "Nyheter" om försäljningen av vodka.com.
Dock var det inte jag som flyttade din tråd till papperskorgen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jonny:
När jag skapade min tråd så fanns inte den under nyheter, den kom efter. Min var alltså först. Detta bör du kunna se om du kollar på tidpunkt då trådarna skapats. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Den som har startar flest trådar när han dör vinner!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
möjligen INNAN man dör... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag måste ha missat något här på WN eftersom det bråkas om vem som skapade en tråd först. Får man en julklapp om man skapat flest trådar under året?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad är det för konstigt med att om man skrivit ett inlägg här och sen nästa gång man kollar in på sidan så är det radderat utan att man fått någon förklaring till varför och att man då undrar varför den tagits bort?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det händer rätt ofta tycker jag. Det är skillnad på medlem och medlem.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|