FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej...
Har en hel del domäner som jag vill ha epostkonton till... inga stora mängder utan några st per domän.. Vill ha SMTP + POP3 + webmail... Är ute efter en relativt billig lösning som är stabil... Blir galen på skiten jag har nu... HAr ni några tipps?? Har egna webbservrar men är lite orolig för att installera tex exchange på dom då driften är mycket viktig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är du ute efter en exchange host? Eller spelar det ingen roll?
Smidigaste är väl kanske någon VPS lösning som både känns stabilt och kostar inte så mycket. Då har du så du kan skapa efter egna behov. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Behöver självklart inte vara Exchange...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
oderland.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
testa http://www.mailenable.com/
funkar som en klocka för mig (om din ISP inte fullar sig med portarna) gratis för pop3/smtp |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Installerade till slut en till server som jag kör MDaemon på.. verkar vara en stabil programvara... Dock kostar den lite i överkant..
Nu måste jag kolla upp min ISP så att dom har UPS på fiberkonverterarna och switcharna i huset.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har bara hört gott om MDeamon, så det fungerar säkert bra för dig också.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|