FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nu har Internetkatalog fått ny design, ris eller ros?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kommer inte åt sidan alls..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Både ris och ros.
Stilren och snygg design. Trots att det "vimlar" av länkar och annat ser det inte plottrigt ut utan välstrukturerat. Men sidscrollen gillar jag inte. Sitter du med 1024-upplösning är det irriterande. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Inte jag heller.. når den inte.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Vad får ni för felmess? Den fungerar då det kommer in nya länkar och statistiken rör på sig... Skumt...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vågat att kräva högre upplösning än 1024x768, det är stor andel av besökarna som har den upplösningen eller ännu lägre.
Vi har valt att göra en design som fungerar fullt ut i 800x600. Dels för att det ska funka för de som kör lite lägre upplösning men också för att det är väldigt ofta man inte surfar i fullskärm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Jag vet, men det gick inte att klämma in allt annars
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tidigare försökte du scama någon med fake statistik för sidan... nu vill du ha hjälp i samma forum som detta uppmärksammades.
Lite lustigt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ris eller Ros?
Humm... jag är faktiskt lite mer generös av mig än så. :wacko: Vad sägs om detta: ![]() 750gram Jasminris 250gram Skivad avokado 1200gram Färsk fågelgryta 150gram Nyplockade rosblad 300gram Mörk sirap och sisst men inte minst, 2 skivor färskbakad kebabbröd!!! Mumsfillibaba!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Men om du nu tycker att vi är så jobbiga så plockar jag gärna bort din länk så du inte blndas ihop med de som försöker lura dig ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|