FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
VIP
|
Söker svenska webbplatser med innehåll som inte behöver generera en krona i intäkter. Domännamnet är relativt oväsentligt, men helst .se för svenska sidor. Jag betalar bättre ju fler indexerade delsidor en webbplats har. Gärna nishade sidor och framför allt inom område såsom:
- Motor / bilar - Hälsa - Webbhotell - Data / IT - Möbler / byggmaterial - Resor / hotell - Sport och tips - Fastigheter / hus & hem - Djur Men även portaler och annat är intressant. Ge förslag på pris i tråden, eller skicka PM. Jag vill se Er statistik och helst mäta den själv också, så skicka med info om statistik redan från början. Budget: 1000 - 10 000 kr/webbplats. Köper upp till 25 sidor. Hellre kvalitet än kvantitet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
VIP
|
Var inte rädda att PM:a Era sidor till mig. Jag kollar på alla och återkommer inom 24 timmar normalt!
Håller på att närma mig avslut för 3 affärer redan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
VIP
|
Ni kan väl skapa en egen tråd med Era egna preferenser..
![]() Vill tillägga att erotiska sidor ej är av intresse, då jag fått erbjudande om sådana. -tråd splittad- / Marcus |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
VIP
|
Förtydligande efter fler bud.
Det är inte sidor som genererar mycket som jag vill köpa. Snarare tvärtom, de skall generera väldigt lite pengar och ha många sidor indexerade, precis sådana sidor älskar jag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sidor som är made for seo :-)
|
||