FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vill bara varna allmänt för att använda Payson.se som betaltjänst. Vi har förlorat flera tusen på dem hittils...
Förra veckan så uppgraderade de deras tjänst, men verkade ha "glömt" bort att uppgradera agentintegrationen för butiker. Idag är problemet fortfarande inte löst och senast igår fick vi ett mail: "kan vi få era inloggningsuppgifter så ska vi titta på det"? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy fan. Som tur är så är vi redan i processen att byta till samport. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Va?! Ber supporten att man mailar in sina inloggningsuppgifter? För det har man ju inte alls lärt sig att man aldrig ska lämna ut uppgifter på det sättet... Strålande jobbat payson...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
För mig strulade det i någon dag, kunder kunde välja Payson-garanti. Mycket irriterande. Sedan innan helgen har dock allt fungerat bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har också dålig erfarenhet av PaySon tyvärr. Skulle göra en enkel betalning med betalkort på några tusen kronor men det gick inte att genomföra. Efter prat fram och tillbaka med support under ett antal dagar, så gick det fortfarande inte trots att de kollat igenom att mitt kort skulle fungera. De kunde inte komma fram till någon lösning så säljaren fick använda en annan leverantör till affären.
//Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
har också haft problem med payson, gick ej att använda betalgarantin, efter flera försök och många timmar med support lyckades det dock..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Puh, skönt att läsa detta eftersom jag är på väg att byta betalsystem och sneglade lite på Payson. Tack grabbar för infon!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi använde Payson i över två år utan problem så det är väl kanske inte riktigt så illa som det låter här. Deras support är inte den mest kompetenta men står man på sig lite så får man snacka med de som sköter systemet istället och då får man riktigt bra hjälp.
EDIT: Stavfel |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|