FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej
Har några domäner registerade hos en operatör. Om jag öppnar et nytt webbhotell så kan jag välja att flytta över domänerna. Men förlorar jag något att ha domäner på ett ställe och hotellet på ett annat? Forutom att jag får betala två fakturor då. /Tobias |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Förlorar ingenting.
Ibland vinner du priser på att ha separata ställen.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Framförallt kan det vara enkelt att bara ha en leverantör att vända sig till. I vissa fall kanske det är billigaste varianten också.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Varför skulle man inte kunna ha sitt webhotell som registrar, vänligen förklara...
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om du har tänkt byta Webbhotell så kan det bli jobbigt om du har laggt alla domäner hos dom och måste flytta dom.
Men om du tror på att vara kvar hos en leverantör länge så ser jag inga problem att ha allt på ett ställe. Är oftast smidigast alla fall om priset på domänerna ligger på bra nivå samtidigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Har några domäner på loopia och dom antar jag är seriösa.
Har mina sidor på ett ställe där jag inte kommer att kunna ha kvar dom. Så nu ska jag inom snart framtid byta hotell inte till loopia hade jag tänkt, har dock inte besämmt mig än vilket det blir. Tackar för alla svar som så då tror jag det skönast att ha kvar domänerna på loopia. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har inte sett några indikationer på att Loopia skulle hantera domäner felaktigt, så det är säkert ingen fara.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|