FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Så här blir texten i Firefox men funkar utmärkt i Explorer. Är det någon som vet på rak arm vad detta kan bero på?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Förmodligen beror det på att den stilmall som används, eller htmlmärkningen, är felaktig. Visa gärna sidans URL så kan det hända att jag kan vara mer specifik.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ser bra ut för mig i Fx 1.5.0.4 under Linux.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ser bra ut här under Windows. Fx version: 1.5.0.6
Edit: Var för snabb. Gick in på en undersida och mycket riktigt så är det som du säger. Ska se om jag kan finna anledningen. Återkommer i så fall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
P {
HEIGHT: 1px } är nog boven.. testa font-size: 8pt; i stället. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack grabbar nu har jag fixat problemet tack vare er. Men ligger menyn fortfarande fel? Jag blir tokig på den. Det är som den har egen liv!!!!!!!!!!!!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fråga nr två. Är det någon som vet varför Firfox inte kan läsa den här style koden?
DIV#topMenuDivLevelTwoLeft A.selectedLink { PADDING-RIGHT: 9px; DISPLAY: block; PADDING-LEFT: 12px; BACKGROUND: url("img/topMenuLevelTwoLink.gif") #B7CCDF no-repeat left middle; FLOAT: left; PADDING-BOTTOM: 0px; MARGIN: 0px 4px 0px 0px; FONT: 11px arial, verdana, Helvetica, sans-serif; COLOR: #333333; PADDING-TOP: 3px; POSITION: relative; HEIGHT: 19px; TEXT-DECORATION: none } |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
http://jigsaw.w3.org/css-validator/ är en bra sida.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|