FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har två domäner på MissDomain till salu. Jag anar potensial för rätt person.
THEPIXELBANNER.COM & TEMPTATIONSWEDEN.COM Den första var tänkt att segla på vågen där man köper bannerannonsering i lösvikt (pixlar i block om 10x10). Den andra kan man nog använda till vilket svenskinriktad adulttjänst som helst. Det är tänkt att jag kanske skulle göra nått med dom nån gång i livet men om dom faller nån annan mer handlingskraftigare pseron i smaken så ska jag inte vara omöjlig. Dock är dom satta på ett ganska saftigt pris där utgångspriset är 1000€ per domän. (Golddigger) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad anser du är så värdefult med dessa?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Naturligtvis ska dom ner till vettiga priser men tillräckligt höga för att få ha dom kvar utifall jag faktiskt gör nått med dom (först tänker jag på TemptationSweden.com där jag tänkte plåta en del lättklätt men inget voyur). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Pixelköret känns väll ganska använt vid det här laget .. men med det sagt så ska jag inte påstå att den inte kan bli såld. Krävs nog bara lite tid, och en hel tur. Temptationsweden ser jag bara som en stor potential, i rent modelbilds syfte eller något i det köret, ingen rå porr dock.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|