FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
idag har min Internet explorer gett sig. Jag kommer inte in på några ASP sidor som är kopplade mot Access databaser. Varför är det så, är det nån som vet hur man kan lösa det? Försökte att köra mozilla, men den hämtade inte alla lösenord på nåt konstigt sätt å det blir lite jobb att komma på alla lös igen
![]() Nån som kan ge tips på vad jag kan göra? vill helst inte installera om hela XP |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det verkligen Internet Explorer som ställer till det? Det är inte webservern som har problem?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag trodde det me, men sen letade jag fler sådana sidor både i och utanför sverige å det e samma sak där. Kollar jag på min andra dator så funkar det fin fint, så det e IE..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur vet IE om att sidan är kopplad mot en Access-databas? Databaskopplingen gör väl ändå på server och det enda IE får är text bestående av HTML-taggar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Om du försöker logga in och det inte går kan det teoretiskt bero på att IE skickar fel POST-information till servern. Det är väl säkrats att försöka installera om IE.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det så att felet ligger på din maskin så brukar en diskrensning kunna lösa ditt problem. Har man många temporära filer så kan det bli IE bli trögt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Var det inte något strul med senaste uppdateringen? Har för mig att jag såg det någonstans, eller också drömde jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |