FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vad är din favorit låt just nu? Är trött på all musik som jag har i min playlist på spotify så tänkte kolla med er vad NI lyssnar på just nu
![]() Länkar till låtarna i Spotify tar jag gärna emot, om det inte bryter mot WN's regler. Thanks guys! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Angels & Airwaves nya platta är riktigt grym - Finns att tanka ner gratis från deras sajt:
http://modlife.com/angelsandairwaves/love Edit: Alkaline Trios nya platta "This Addiction" är också riktigt riktigt bra, vet ej om den finns på Spotify. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Mina favorit låtar just nu, är följande:
spotify:track:3BmNAdDkad43tf5h9Fhtqf spotify:track:4Sws23IdKPDyznxC5O86zR spotify:track:2K5uZTowFb8Z80F2ainKgS spotify:track:4pGv2AFdSV6N2VwAaVciW0 spotify:track:4VZJuZRw8nYlEGGr64aFyW kopiera / klistra in i sökfältet i Spotify sen tryck enter så kommer låten spelas! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Just nu:
Billionaire - Travie McCoy Feat Bruno Mars varvat med Fear the Boom and Bust - Econ Stories Miljöskadad? Jupp. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är mycket Thåström just nu.
Mörkt, vemodigt och lite industriellt (Sällskapet), precis som jag vill ha det. Kanske för att jag bor i en f.d. kommunistisk stadsdel i Berlin som det känns som passande musik ![]() De bästa låtarna (enligt mig) samlade: spotify:user:followtherabbit:playlis...7HW7U4NBDXrca0 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
300 - Manowar - Spartan Warriors
http://www.youtube.com/watch?v=CfZBMQoNxJM&translated=1 Skönast om man ha bra ljud. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har ingen favoritlåt direkt men här kommer en som aldrig kan gå fel:
Dimension Zero - Silent Night Fever
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Promoe - These Walls Don't Lie. Gammal, men bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag har måååååånga favoriter, jag maler inte 5 eller 10 låtar om och om igen, har minst 400st jag kan lyssna på i evigheter.
men en som ligger mycket nära toppen är Justin Timberlake - Summer love |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Swedish house mafia - one
|