FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu sitter jag här med måttlig fantasi och ska bestämma mig för hur jag vill ha mina visitkort.
Problemet är att jag verkligen stör mig på helt mainstream visitkort som man ofta får. Ett kort som man bara tittar på och lägger ner i plånboken. Jag vill ha ett visitkort, som personen jag ger de till, ska reagera över och förhoppningsvis minnas mig/rörelsen när kortet kommer fram. Jag har tidigare funderat på att göra helt mattsvarta laminerade kort med plastfolie, ungefär som iPod nano förpackningarna ser ut, men efter ett gäng utskickade mail till tryckerier kom jag fram till att det skulle bli på tok för dyrt. Jag behöver nu inspiration, därför vore det kul om ni kunde visa era visitkort och gärna berätta lite om var ni beställde ifrån, vad det kostade osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det finns en del företag som erbjuder visitkort i mettal, exempelvis www.metalcards.com. Personligen tycker jag att de är ruskigt snygga och du kommer med all säkerhet att bli ihågkommen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Så här ser våra visitkort ut, fram- och baksida. Plast. I brist på scanner så fotograferade jag dem.
http://www.tydal.nu/visitkort.jpg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Inplastor. Min marknadsförare har lite kontakter där så vi fick ett bra pris. 1000 stycken ā 2 kronor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kör med www.thecard.org, och dom gick hem på WN 2006-träffen
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Thecard var ju grymt coola, ska nog prova dem nästa gång jag beställer visitkort
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Själv trycker jag mina utomlands i fullfärg och laminerade för 50 öre stycket vid beställning av 1000. Kanonpris tycker jag själv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
själv har jag använt mig av visitkort.se dock får man dubbelkolla allt 3-4ggr för det blir fel rätt ofta |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
här kommer mitt....baksidan helt orange!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|