FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
När jag börja tjäna riktiga pengar så funderar jag på den här bilen:
http://www.teslamotors.com/index.html 40 mil per laddning (250 miles) De har inte dragit bort skynket ännu men för nöjes skull så bevakar jag sidan ungefär som nedräkningen till nyår fast utan champagne. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sidan beter sig bra roligt i Opera om man ställer fram datumet på datorn till den 20e ;-)
Edit: Även Explorer spelar tomte men inte alls samma hollywoodeffekter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Måste prova detta
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag har gratis el i garaget.
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Nej däremot följde jag en blogg ett tag med en kille som elkonverterade sina bilar.
Var jäkligt ball läsning faktiskt tyvärr har jag tappat länken. EDIT: HITTA LÄNKEN! http://www.evconvert.com/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Tycker det är kul att TeslaMotors utmanar övriga bilindustrin. De senaste artiklarna på evworld har varit rätt klena när de skriver om el-hybrider som bara klarar några mil om ens det. Samtidigt bra att de inte är insyltade så GM får svårare att sätta krokben. Fick denna vetskap från evguide.nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tackar! nu har man lite underhållande blogläsning
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu har de i alla fall uppdaterat sidan. Man kan se hur bilen kommer att se ut. Någon som kan tänka sig att köra en sådan till jobbet varje dag? Kanske kan bli lite kallt på vintern så man får hoppas att de bygger en modell ej cab och med varmluft.
Problem kan vara laddning, men om man har möjlighet att ladda på jobbet så behöver man kanske inte anpassa laddning hemma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||