FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: No question avaiable to import. | |||
1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 3.49% |
2 |
39 | 45.35% |
3 |
37 | 43.02% |
4 |
1 | 1.16% |
5 |
2 | 2.33% |
6 |
2 | 2.33% |
7 |
2 | 2.33% |
Antal röster: 86. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Jag håller på att starta en entreprenörsförening och har beställt en logotyp. Vilken föredrar ni? (vi kommer även ha en websajt-community, så det har visst med webben att göra ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
2an eller 3an såg minst kludd ut. Någon utav de skulle jag välja.
Röstade dock på tvåan.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
1an kunde ha fungerat men något måste ha gått väldigt fel någonstans på vägen, 3an har sin unika charm men är i slutänden en aning för plottrig, så min röst hamnade på nummer 2!
Får man fråga var du "beställde" dessa? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
2:an tyckte jag var bäst, enkel, snygg och stilren.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nummer 2 helt klart. Stilren och såg mycket seriös ut. De andra såg lite sportiga ut och passar snarare till någon sportklubb eller liknande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tyckte inte någon kände så där hundra. Som Spindeln sa så ser dom lite för sportiga ut.. Men kan du inte försöka hitta någon symbol som står för entrepenörsskap? Brainstormar lite fritt här
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tvåan ser ren och fin ut som andra sagt, men den känns även lite "standard" på något sätt. Trean är lite intressant med de tre ringarna som går in i varandra som kanske kan förmedla något i stil med samarbete/utbyten av olika slag.
Lite Off-topic: Micke04: har detta något med denna tråd att göra -> http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...f=7&t=12341&hl= ? Eller blir det en vanlig förening där även icke-studenter får vara med? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker du var på rätt väg med 3:an men det blev lite för mycket. Jag tycker du borde nöja dig med som det är på den bifogade bilden. Rent enkelt och liten skoj detalj att de tre ringarna bildar ett ö.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jag gillar ettan, trejan och femman.
|