FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag samarbetar med en kille i Indien som ska lansera en pokersida i Norden. Nu behöver vi ett bra, säkert ställe att hosta sidan på, jag personligen är inte så insatt i det här med webbhotell och så vidare, men tips på ett bra webbhotell vore underbart. Jag skulle också vilja ha tips på ett bra ställe att registrera domännamn på, jag vet att det finns ett eget fora för det här på WN men jag föredrar att ha båda frågorna i samma tråd. Hur som helst, är otroligt tacksam för hjälp med det här problemet och är tråden felpostad kan väll en snäll moderator ta och flytta på den. Ha de gött \\Howlin Albin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
com/net/org mfl. domäner: http://www.godaddy.com
se och nu domäner: http://www.loopia.se Aleborg och Loopia är väl OK alternativ på webbhotell där du också kan ha flera domäner på samma konto Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle ersätta loopia/aleborg med JX.se om det handlar om priser runt 60-120kr/mån
Edit: Använd gärna sök funktionen uppe till höger och kika vad det skrivits om "bra webbhotell" oh specifika webbhotell innan. Delas mycket åsikter.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
VIP
|
lemonlime.se är också bra
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej hej,
Nu har vi bestämt oss för hotel, crystone blir det. Nu åsterstår bara ett bra ställe att registrera en .se domän på, inte allt för dyrt... Vrystone hade nog för 8 € per år men det ska tydligen vara krångligt att ha domännamn registrerat på samma ställe som man hostar sidan. Så ett bra tips skulle välkommnas mycket varmt |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Domän ingår i priset hos Crystone
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Egenreklam.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om ni söker webbhotell till en pokersida så bör ni inte anlita ett svenskt webbhotell utan istället välja ett land där detta är lagligt.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|