FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej
Jag försöker göra en "meny-box" där man kan väja mellan olika CSS mall Det fungerar bra i Firefox oxh i Opera men somvanligt ska det alltid krångla i IE. Såhär ser koden ut: <select> <option value="#" onClick="setactivestylesheet('standard'); return false;">Standard</option> <option value="#" onClick="setactivestylesheet('blue'); return false;">Blue</option> <option value="#" onClick="setactivestylesheet('green'); return false;">Green</option> <option value="#" onClick="setactivestylesheet('sea'); return false;">Sea</option> </select> Någon som är duktigt på det här och kan hjälpa en som iten förstår vad felet ligger? Edit. Jag använder ett script för att byta CSS mall. http://goox.se/scripts/styleswitcher.js |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vet inte om det löser problemet (förmodligen inte), men jag tycker du ska ändra koden till något liknande:
<select onchange="setactivestylesheet(this.value);return false;"> <option value="standard">Standard</option> <option value="blue">Blue</option> <option value="green">Green</option> <option value="sea">Sea</option> </select> |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Ok, skall testa till imorgon. Tack.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Ah det fungerade fint. Tack så hemskt mycket!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|