FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Då skall man börja annonsera om ca 10 dagar.
Skall bli skönt! Dock har jag suttit och tänkt vad man ska göra. Ska man satsa på "reseåterbärningen" (ungefär som aftonbladet´s). Eller något dylikt? Fick höra då Wasa skulle lansera sitt bröd i Norge..... Vad man gjorde var att man la lite pengar i ett _flertal_ knäckebrödsförpakningar. Så när folk köpte och hitta pengar, ja då blev de glada. Ni kan ju tänka er hur många tidningar som skrev om detta och hur mycket PR Wasa fick...Försäljningen gick igång. Smart. Någon som kan komma på något liknande knep för mig, inom resebranschen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Alla som reser med ditt bolag till någon speciell plats får tillsammans med fakturan en hemlig skattkarta med ett rött kryss på. där hittar man Skatten! :P
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Johan, jag skulle rekommendera dig att läsa ex. Direktmarknadsföring skriven av Jeanette Gardner samt Pr-handboken av Bernd Schmitz.
Lycka till! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Enligt mig så ger alla annonser något... Vilket område intresserar Dig? Har ett projekt som ligger nere pga brist på tid men ger mycket...
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|