FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Subj: ny länkkatalog med sökmotorvänliga länkar. Jag tycker att det finns alldeles för få svenska kataloger
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du får kanske lägga till någon enkel grafik och översätta resten av scriptet till svenska, så att du inte blandar engelska och svenska på samma sida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Du har så rätt...
![]() Har fixat svenskan och en bild nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Du menar PHPld? det är enkelt att administrera och hacka. Det är egentligen enda anledningen till att jag använder det.
Sedan att templaten kanske inte är så snygg är en anna sak. Nu har jag snyggat upp den lite iaf ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
1. Du har ju inte gjort någonting på designen.. kolla på min länksammling.. har ialla fall försökt snygga till den.
2. Som jag förstår det andvänder du PHPLD 2.0... då måste du väll länka tillbax till deras sida, eller? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mjo, men ska man göra en sida med enbart länkar så rekommenderar jag att göra ett eget script, åtminstone ifall man har några större ambitioner med sidan. Det blir lite mer personligt så + att man kan lägga in lite fler funktioner än just phpld som är ganska trist....
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tyckar att det ser precis ut som såna där jobbiga sidor som bara är registrerade för att tjäna lite småpengar på reklamlänkar, tex. http://hamsterpaj.com
Skulle jag komma in på den så skulle jag nog tro att det inte var en riktig hemsida och gå tillbaka direkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tillåt mig vara den första som välkommnar dig in i matchen. Edit: menar du .com eller .se? :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Jo jag menade hamsterpaj.com. Den är inte jättelik, men det jag menade är att man lätt tror att det är en sån där meningslös sida. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|