FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Carpe Diem är en entreprenörsförening som drar igång till hösten för studenterna vid Högskolan i Jönköping. Föreningen är ideell och skapad av studenter.
Förra gången jag bad om feedback var när jag skapade en logotyp. Nu är det dags att få lite kritik på designen (är du mambovan så får du ursäkta standardtemplate, dock omgjord en del). http://www.cdef.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker inte riktigt om hur skuggorna ligger. Känns fel.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Använder 1024x768 upplösning, som enligt mig alla hemsidor borde vara anpassade för. Sök och undersökning, hamnar utanför skärmen längst till höger. syns inte direkt. Men tror det är bara någon miss, ser inte normalt ut ifall det är meningen att det ska vara så.
"Logga in" texten har text font, som inte passar in i sidans övriga text fontning. Har bifogat en screenshot, där jag markerat lite saker som ser lustiga ut i mina ögon. Vet inte om det ska vara så eller inte. Använder Internet Explorer 6.0 Annars så ser det fint ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
det ser ut som att "sök" med mera hmnat för långt till höger - i alla fall i InternetExplorer.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
oj, vad annorlunda sajten såg ut i explorer.. har bara testat ff
Vilken amatör man är.. har man bråttom så |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för synpunkterna Nicke, nu har jag fixat till det tror jag!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sidan ser bättre ut nu, men den känns väldigt steril.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Gillar inte det stora mellanrummet mellan själva hemsidan och toppen. Flytta upp hela hemsidan några pixlar
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jättebra jobbat, snyggt, prydligt.
|