FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Email från: Alberto xxx x.
Emailadress: [email protected] Gäller site: www.tv.nu/ Angående: ....expert????? *********************************** IP: 82.xxx.156.xxx *********************************** varför finns en kvinna som "expert", på vm football? hon kanske är expert på bollar men inte på football!!! som vi alla tycker!, så klart! kommer ni att undvicka frågan!!!som vanligt! ----> Hej Alberto, Du får nog kontakta SVT/TV4, vi visar bara deras tvtablåer. Mvh Jens Quality Unlimited AB ----> "viste det!!! du svarar något annat!"
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Haha
![]() Klockrent <3 Sådanna personer kan man inte annat än att skratta åt.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Klockrent hahahaha
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför svara du inte på frågan? Undviker du att svara?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag brukar bara ignorera dumma frågor på e-posten
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Oj oj oj . . . suck!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Skicka tillbaks ett klagomål på oansvarlig användning av utropstecken där varje ord avslutas med ett till fem av dessa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hahahhahahaha
![]() |