FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej gott folk!
Som nybörjare inom hemsidebranschen så skulle jag behöva all feedback som går. Min hemsida heter http://www.affiliatepartner.se. All konstruktiv kritik mottages tacksamt! MVH Niklas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan känns tunn på innehåll. Känns även som att sidan mest består av diverse reklamlänkar m.m.
Lite mer innehåll. Fixa till länkfärger och stil, få reklamen att smälta in lite mer i sidan. Och så hade en logo inte varit fy skam heller ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag vet att det behövs lite mer text/fakta kring ämnena. Skall ta tag i det.
Appropå loggan, har du något tips om ett bra program som gör snygga loggor? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tja vilket grafikprogram som helst duger till sådant. Om du inte testat photoshop innan så bör du ladda hem testversionen och testa
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Niklas!
Jag tog en titt på din sida och såg lite saker du kan förändra: - Ge menyn mer marginal. För tillfället ligger den helt åt vänster, det blir svårt att läsa. - Ta bort "Du är besökare xxxx". Är ganska ointressant enligt mig. - En bättre stillmall skulle underlätta. Nu ser jag inte vilka ord som är länkar. Jag hjälper dig gärna ifall du har problem. Ha det bra |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Som det är nu ser sidan väldigt olika ut beroende på vilken av undersidorna jag besöker - menyn hoppar lite fram och tillbaka, marginalerna förändras samt att det i vissa fall tycker upp omotiverade scrollbars (t.ex. fragor & svar.html - försök för övrigt att i fortsättningen inte använda filnamn med mellanslag i).
Instämmer för övrigt i ovannämda synpunkter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu har jag börjat uppdatera. Det var därför allt hoppade lite igår.
Menyn är nu något bredare, känns den lagom bred? Besöksräknaren är borta som någon föreslog. Dom "omotiverade scrollbarsen" beror på att jag i framtiden skall fylla på med mer text. Är det något mer jag skall fixa till förutom en logga samt bättre länkar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag skickar över lite förhandsinformation till dig per mail kring ett nytt affiliate nätverk, ifall det kan vara intressant att skriva ett par rader om det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack det låter intressant!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hade aldrig anlitat ett företag med en hemsida som ser ut som en billig mall, med skräpkod i bakgrunden. Sidan ser äns inte ut som den ska när du behöver scrolla (toningarna hamnar fel).
Orkar inte dra hela storyn om CSS-baserad design och divar, du får lite konstruktiv kritik istället. För att bli av med "template-känslan" , skippa toningarna. Placera annonserna mer avgränsat, men fortfarande så att de matchar sidan. Sätt en anna länkfärg på a:visited och a:active. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|