FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Hejsan.
Nu är det såhär att mitt företag förmodligen ska sända live från ett event här i stan. Så vi har inhandlat ett par USB-kameror av högsta kvalité. Eftersom att kamerorna ska sitta uppe i träd så vill jag knappast köpa en massa usb kablar och skarva ihop, haha. Så nu undrar jag om man kan lösa det med trådlös överföring på något sätt? Skriv gärna om ni vet något mvh Kim |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
tänk på att du inte får lov att "övervaka" hur som helst...
finns speciella avtal för sånt.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om man tänker på vad allt han vill gå igenom så tycker inte jag det är några problem att själva sätta upp kameror var man vill. Men till frågan är ju att det finns rena Wlan kammeror, vet inte om det finns någon form av USB to Wlan bryggor men annars går det säker bygga en sådan liten kamera server. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det låter ju lite omvänt får jag säga. Handla inte för tidigt!
Jag tror att bland annat Axis har trådlösa kameror.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Både billiga kameror från dlink och axis har wlan kameror.
Även bra kameror från tex panasonic, sony har wlan alternativ. Så det låter som det blir att investera i nya kameror. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Read Only
|
Jupp, har kollat lite och nätverkskameror låter ju helt klart som det bästa alternativet.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|