FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
jag skulle vilja ha en väldigt enkel WYSIWYG editor där man både kan designa sidan samt se HTML kodningen. Jag hittade Epoz-editorn men den saknar funktioner som t.ex. visa HTML kodningen, samt ange font och font-storlek. här är editorn: http://www.zfl.uni-bielefeld.de/pers...poz/index.html Har ni förslag på ENKLA WYSIWYG editor där man även kan ändra font, font-storlek samt lägga till egna funktioner så är jag tacksam för förslag. /mvh zilveer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Edit Plus är väldigt bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Macromedia Dreamweaver 8 är underbar
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
hejsan,
jag syftade mer på en WYSIWYG editor som kan användas online. /mvh zilveer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Portello är en om du kör IE.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har sökt länge och väl och provat ett antal, men det finns bara en wysiwyg-editor som är klockren och det är Spaw.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Har goda erfarenheter av Fckeditor och kan rekommendera den. Har även provat Htmlarea. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har kollat igenom alla dessa online WYSIWYG editorer men de är avancerade tycker jag.
Jag skulle väldigt gärna vilja bygga en egen. Har ni tips på artiklar, eller länkar till mindre avancerade WYSIWYG editorer? /mvh zilveer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
???
SPAW kan du ju skala om och ha den jätteenkel...... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ingen har tipsat om http://tinymce.moxiecode.com/
Jag har själv inte fått igång FckEditor (kanske är jag korkad), men den ovan funkar finfint (det går också att .NET-enabla den om man vill, skriv bara en wrapper till den och kör...) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|