FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är skeptisk till Google, de samlar in information om allt och alla. De kan spåra mönster bland de som frenetiskt nyttjar varenda liten tjänst de spottar ur sig. Jag är skeptisk till att Google har Google Analytics.
Men vad tusan....jag är fem år igen. Fick min invitation häromdagen, redan nu har jag listat ut saker om mina användare som jag öht aldrig känt till. Jag hade aldrig heller fått känna till det eftersom jag är sådan snåljåp och nöjer mig med awstats. Att kunna bryta ner användarmönster i minsta detalj på min egen sajt är guld värd, fasiken vad bra min tjänst kan bli tack vare Googles braiga tjänst. Synd bara att Google också vet allt om mina besökare :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag vill ha ett konto, Har stått i kö ett år nu typ.... Att det ska ta sån tid!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Står också i kö. Hur lång tid tog det innan du fick ditt konto?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Brorsan min skrev upp sig samma dag de inte tog emot registreringar något mer. Jag skrev upp mig 30 dagar efter honom... och jag fick min 6 veckor tidigare än brorsan. Jag tror att google slumpar fram "invites". Det är bara till att vänta i lugn och ro
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag fick en invite idag som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Fick en för någon månad sedan också. Har väl haft tur antar jag...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Har väntat X antal månader..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Kan man inte se besökarnas IP-nummer? Jag ser inte det någonstans...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|