FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Efter en långsam färd tog slutligen Oskar Svärd sitt tredje guld i Vasaloppet. Jerry Ahlin kämpade tappert men klarade inte av slutspurten utan kom även i år tvåa.
Bittert Jerry. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tycker inte om att Svärd vinner
![]() Han drar inte en meter under hela loppet i stort sett, så dyker han upp gång på gång som gubben i lådan och vinner. Aja, bättre lycka nästa år önskar jag mina favoriter Jerry Ahrlin och Erik Eriksson! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag hejade på "Just another Brink in the wall"! Blev en fjärdeplats men tror han fixar det nästa år.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vem är Oskar Svärd?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
:P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Han är sportslig iaf. Han frågade Jerry på upploppet om de skulle dela på segern, men Jerry sa nej. Då drog svärd ifrån själv.
Sedan gav han sin vätskeflaska till jerry som inte fick grepp på den som funktionären gav honom utan tappade den. Så rätt man vann! ![]() Dessutom är det ALLTID favorit i repris att se den strategiskt dumma (?) person som väljer att ta täten under en så lång sträcka. De blir alltid omkörda på slutet, att de aldrig lär sig ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Fattar inte. En man åkte skidor på snön, han kom före massa andra män som också åkte skidor på snön. Men sen då? Kanske om Oskar Svärd kommer hem till mig och diskar att jag skulle bry mig
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() ![]() |