FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan alla!
Jag undrar om man kan se 'historia' om ett .se domännamn någonstans? Om det någon gång har varit registrerat förut, av vem osv...?? Någon som vet? Kan samtidigt fråga var man registrerar (utan hotel) en .se domän billigast? Men det kanske inte är någon skillnad egentligen?! Tack! Med vänliga hälsningar, Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Loopia är nog bäst och billigast, enligt mig iaf.
160kr + moms och kontrollpanel där du riktar den själv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
glidecom.se, 160:- och de tar 0:- för att byta ägare, gick utan problem när jag provade.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack grabbar!
Har tittat på dessa och de är ju väldigt mycket billigare än andra(inkl. mitt nuvarande hostingbolag) Det ända jag inte kan hitta på sidorna men tillkommer det även någon avgift till NIC-SE? Samtidigt så står det inget om de gör redirect ifrån domänen jag registrerat till en annan sida..Och hur mycket det kostar..Någon som har gjort detta? Mvh - Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Den avgiften på 160:- är just till Nic-Se, ombudet tar 0:-, redirect gör du själv som du vill via DNS:en,
t.ex zoneedit.com som är gratis. Jag tror inte någon av dom nämnda ombuden tillhandahåller gratis DNS-tjänst med kontrollpanel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fantastiskt! Zoneedit.com låter ju perfekt! Vill egentligen bara testa ett domännamn och vill då mäta inkommande trafik till en minimal kostnad...Och 200 kronor är ju verkligen en 'fis i rymden'!
Tack! Mvh - Martin |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|