FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Någon som vet något bra och billigt ställe där man kan trycka 10 billiga t-shirt med ett text tryck på framsidan?
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du har så rätt.. stirrade mig blind på 100 pris erbjudandet där 1 trycks avgift inkluderas... men inte på 10st...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi kan säkert hjälpa men jag kan ge er lite tips hur ni ska hitta er bästa t-shirt försäljare
![]() När ni räknar pris så tänk på att dom flesta inte räknar med moms, schablons kostnader, frakter och eventuella startavgifter. Maila runt lite och fråga om priserna och säg då att du vill ha det totala priset med frakter och sånt. En som tillverkar tröjor och tar 40 kr/ tröjan gör oftast vinsten på något annat tex frakt, schabloner, sämmre kvalitet mm. En som tar 80kr/tröjan kanske bjuder på det övriga. Dock är detta inte några priser som har något med detta inlägg utan det är bara så jag vill visa er skillnaderna på olika leverantörer. Hoppas jag hjälpte till lite och att ni inte bara ser detta som egenreklam eller liknande. I sådant fall så är det bara att ta bort inlägget. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
T.ex. polen eller balticländerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Finns många tior att spara, eller kanske till och med någon hundralapp ![]() e.d.i.t: Halvlulligt fredagsinlägg |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tveksamt om jag skulle ringa baltikum för 10 tröjor även om vi trycker alla våra ordrar i Kina on-demand
![]() Seriöst så är en upplaga på 10 tröjor lite av ett gränsfall för om man ska köra screentryck med tanke på att de flesta lägger på 300 ex moms i schablonkostnad per tryck och färg som du sedan får slå ut på tröjorna. Enklaste är väl att kika runt på nätet och hittar en leverantör som verkar seriös och har ett rimligt pris. Ska tröjorna användas många gånger så kolla upp märket och kvaliteten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Jag tror lätt att man sparar uppemot 40% på trycken i dessa länder jämfört med Sverige. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|