FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Jag vet att det skiljer mycket och det är många faktorer som spelar in när man ska försöka få en siffra på hur många pageviews en server kan generar. Prestanda på server, hur jämntrafiken är, hur avancerad sidan är osv. Jag är intresserade av era siffor. Hur långt har ni kommit? Vad för burkar har det varit och hur avancerad sida mellan tumme och pekfringret. När har det varit dags för burk nummer två? All information här är av intresse för att kunna kalkylera fram lite siffor. Tack, ![]() Hannes PS. För er som tror det är porr jag sysslar med så har ni fel. :angry: De flesta brukar fråga det när man snackar med webbhotell. DS. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
För att vara med och diskutera här på WN så har vi några enkla regler och den ena är att man skall kunna visa upp en hemsida i sin profil och inte "www.ingen.sida.som.jag.vill.ga.ut.med.se" som det står i din.
Är det så att man vill vara hemlig så är man välkommen att läsa och luska i trådar o.s.v. men för att visa att man är seriös och föra en diskussion så skall man kunna visa upp en seriös sida. Jag vet att vi ligger lite efter i arbetet med att kolla alla nya medlemmar som registrerar sig men vi måste ju börja nån stans. Jag låter dock tråden ligga kvar eftersom jag tror att det kan finnas ett visst intresse i din fråga. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej Mats,
Jag visste inte att det var en sån regel och att man inte är seriös om man inte har en hemsida. Den hemsidan som jag hade förut var riktigt gammal. Det är ju så att ni har ju alla så fina stora hemsidor som säljer sex och annat skoj. Jag har bara en hemsida med en bild på mig själv och lite text. Nu har jag ändrat min profil i alla fall. Hoppas du är nöjd... Det här var mitt första inlägg. Är ni alltid lika hårda mot nykomlingar? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vad hände med min DNS fråga? Tog du bort den?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Citat:
Citat:
![]() Skämt å sido, nej då. Samma regler gäller för alla, allt ifrån Nykomlingar till Admin. Skillnaden kan vara att en som varit med ett tag vet att det har skrivts otroligt mycket om exempelvis DNS-tjänster och söker sin info och vidare frågor i dessa redan befintliga trådar. Det finns ju ingen anledning att ha flera trådar igång om exakt samma ämnen Ex. här. Därav anledningen till att din andra tråd åkte i papperskorgen. (Nu fick du svar på den frågan oxå) Välkommen till WN förresten. // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Danke danke....
Försökte söka på DNS tidigare men det är ju bara tre bokstäver. Tyvärr.. |
||