FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej, Jag är ny användare här så jag är lite osäker på om detta är rätt kategori att posta i.
Hur som helst. Jag håller på att skapa en sida där man ska kunna köpa och sälja annonsutrymme. DVS, om man har ledigt reklamutrymme på sin sida ska man kunna annonsera ut det på min sida. Jag har läst lite att det finns folk här som har efterfrågat en sådan sida. Jag undrar nu om ni skulle kunna skriva lite om vad ni tycker ska finnas på en sådan sida. Dessutom undrar jag om någon kunde tipsa om bra ställen att marknadsföra sajten på. Ge gärna lite tips på sök ord som skulle kunna vara bra i AdWords. Tack på förhand |
||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vänta nu
Först beskriver du sidan, sen frågar du vad som ska finnas på den? Hjälp, men jag är lost. |
|||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag menar ju givetvis saker/funktioner som borde finnas förutom det som redan finns. Eller saker som borde ändras på. |
||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Feedback hör till feedbackforumet, där kan man posta när man postat 30 "vanliga" inlägg i andra forum.
Tråd låst.
Stängt ämne |
|
|