FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är det ett bra tag sedan jag gjort nått vettigt.
Kikar igenom mina domäner och försöker hitta på nått projekt, men det är inte lätt. Kanske någon som har lite förslag på om det är värt att försöka nått med någon av följande domäner: Bluff.se Biltips.se Konjak.se Znaps.se Fotoshop.se tvmobil.se Loveline.se Sen är det väl Xtv.se & Kub.se korta namn men..... :blink: //Kaj |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
kan uppfattas skumt att ha både Bluff.se och
Biltips.se =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Han kanske såg potentialen i domänen när han köpte den. De kanske inte är köpta på samma tillfälle.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
På Bluff hade jag ett forum ett tag, tanken var att samla information och varna för "bluffmakare" Eller kanske skulle starta Bluff & båg AB och sälja bilar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Här kommer lite tips! Bluff.se - Lätt en pokersida! Måste vara det. Biltips.se - Ganska självklart. Recensera nya bilar Konjak.se - konjakimport (svart) kanske ![]() Znaps.se - snapsvisor som man kan ladda ner. helst när du sjunger... hehe... vore skoj.... Fotoshop.se - en sida där man gratis kan ladda upp sina fotografier samt köpa fotoutrustning tvmobil.se - en smstjänst som skickar ut sms med påminnelser om dina favoritprogram! Loveline.se - datingportal. Skickar en faktura sen bara när du använder någon idé ![]() // Ludde |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() |
||