Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Erfarenheter av Tradedoubler Premium?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-04-16, 14:10 #1
Pasi Pasi är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2006
Pasi Pasi är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2006
Jag är lite nyfiken på vilka erfarenheter det finns av Tradedoublers premiumprogram här? Vi blev varmt mottagna, med mycket förmånligare cpc-annonser än normalt. Dock fick vi tillgång till så få kampanjer, och så illa anpassade till vår sajt (som kretsar kring film) att det blev lönslöst och vi tjänade mer på deras standardkampanjer då ctr blev löjligt låg.

Hur har premium funkat för er? Och har ni fått tillgång till bra/många cpc-kampanjer?
Pasi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2006-04-16, 17:54 #2
kullervos avatar
kullervo kullervo är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Dec 2003
kullervo kullervo är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
kullervos avatar

Reg.datum: Dec 2003
Jag blev PP i december. Eftersom det inte finns någon information om hur det här fungerar och jag inte orkade ringa/epost:a för alla småfrågor vet jag fortfarande inte hur det fungerade riktigt. Jag tror att det var någon som handplockade annonserna för min sajt i början. Sedan 1-2 månader tillbaka verkar min PP-pool vara en standardpool för PPs ("Inställningar för annonsrotation: TDprem General 140x350" står det under grundinställningar för pool:en och det är allt jag har att gå på). Den fungerar ok för mig. Får dock lite högre CTR och CPC med Adsense. Det har aldrig varit frågan om annat än CPC-kampanjer för mig.

Tradedoublers webbsajt är ett enda virrvarr av oklarheter och konstigheter. Mitt tips är att be om att få gå med de generella pool:erna för PPs som jag verkar vara med i till att börja med. Där är det en jäkla fart på nya kampanjer. Jag har för mig att dom även ska ha nischade pooler men jag kan ha fel.
kullervo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017