FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Tänkte skaffa mig lite fler domäner, gärna .com, och söker främst reserelaterat inom syd- och centralamerika samt asien. Budget 0 - 50k. Hör gärna av er via PM om ni har något ni vill sälja så kontaktar jag er om jag tycker det är intressant. Ange domän samt pris. Tack på förhand. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Som alltid måste även jag kommentera den typen av inlägg
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
hmm, hittade några:
elgouna.se elgounadiver.com elgounadiving.com hurghadaredsea.se hurghadaredsea.com redseahurghada.com redseahurghada.se redseasharmelsheik.com redseasharmelsheikh.com sharmelsheikhredsea.com sharmelsheikredsea.com Finns nog nån mer har jag för mig, ska leta lite. Tanken var väl mest om dykning & golf i Egypten, mycket poppis. alltomkroatien.com alltomkroatien.se brac.se hvar.se porec.se Kroatien växer så det knakar. Som vanligt, fråga inte om pris, ge bud via pm om det skulle vara intressant. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Reg. date 2004-12-09 vaermland.com (Värmland på "googelska").
Det var nog det bästa jag kunde åstadkomma med anknytning till geografisk plats/resebranschen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
Restresor.nu är till salu. Har inte haft tid att utveckla den. Ge bud vid intresse.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
BokaResor.nu är också till salu, bud via PM
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
chartertips.com
PM:a |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
resekatalog.se
utlandsresa.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
alltomspanien.nu
alltomspanien.net alltomspanien.se shoulderseasons.com - "mitten" säsong för resor reseböcker.se resebocker.se badsemester.se sportlovet.se var väl dem jag hade för tillfället, PM med bud om det är intressant |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Söker du/ni svenskt eller engelskt?
"Res" eller "travel" |
||