FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här om dagen uppdaterade Firefox min klient till 1.5.0.2, har fått stora problem att sidor inte svarar, programmet avslutas men processen körs fortf. osv osv.. typiska buggar som en first stage beta förväntas ha.. någon som har haft samma problem?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
nepp, inga problem än.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Har inte märkt av några problem med min än..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har väl haft ett par mindre incidenter kanske. Inget som stört så mkt ändå när man haft FF igång hela dagarna sen dess. Sessionsaver klarar ju krascher nu för tiden, så allt finns ju kvar när man dödat processen och startat om igen.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har samma problem som du. Firefox har helt plötsligt bara fått för sig att "dö", då och då. Däremot verkar den ligga kvar som en process och nästa gång man startar firefox får man upp en varning som ber mig stänga ner en redan öppen instans innan jag kan öppna en ny.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Brukar vänta med att uppgradera FF för slippa sådana problem, om det då inte möjligtvis hittas mycket allvarligt säkerhetslucka. Fast känner mig rätt lung alla fall brukar inte surfa på konstiga porr siter och liknande.
Fast FF kan ha förmåga att dö ibland i alla versioner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hade problem med förra versionen av FF att webbläsaren bara dog utan förvarning. Jag har inte haft några problem med den senaste som tur är.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|